Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE:
W celu złożenia reklamacji najpierw skontaktuj się z Nami przesyłając nam zdjęcia z widoczną wadą na adres maila bestbut99@gmail.com a następnie, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury/paragonu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


    BESTBUT Piotr Hołowiński   

    ul. Piłsudskiego 88

    23-400 Biłgoraj

ZWROTY:
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami oraz dowodem zakupu paragonem/fakturą: 

    BESTBUT Piotr Hołowiński   

    ul. Piłsudskiego 88

    23-400 Biłgoraj

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl